၂၀၁၁ ခုႏွစ္အတြင္း ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး၌ ခရီးသည္တင္ ယာဥ္တိုက္မႈေပါင္း ၃၅၀
ခုျဖစ္ ပြားခဲ့ၿပီး ယင္းတိုက္မႈ ျဖစ္ေပၚရျခင္း၏ အဓိက အေၾကာင္းအရင္းမွာလည္း
စည္းကမ္းလိုက္မႈ အားနည္းျခင္းႏွင့္ အေရးယူသည့္ ျပစ္ဒဏ္မ်ား ထိေရာက္မႈ
အားနည္း၍ အဓိကျဖစ္ေၾကာင္း မထသ(ဗဟို)မွ သတင္းရရွိပါသည္။
၂၀၁၁ ခုႏွစ္အတြင္း ယာဥ္တိုက္မႈေပါင္း ၃၅၀ ခုျဖစ္ပြားမႈတြင္ အဆိုပါယာဥ္တိုက္မႈေၾကာင့္ ေသဆံုး သူ ၉၇ ဦးႏွင့္ ဒဏ္ရာရသူ ၁၁၃၉ ဦးရွိခဲ့ၿပီး ယာဥ္ေမာင္းမ်ား၏ မဆင္မျခင္ေမာင္းႏွင္မႈ၊ အရွိန္ျပင္း ေမာင္းႏွင္မႈ၊ ေလာဘေဇာ၊ ေဒါသေဇာျဖင့္ ေမာင္းႏွင္မႈႏွင့္ လမ္းအသံုးျပဳသူမ်ား မဆင္ျခင္ျခင္း တို႔ေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ယင္းကဲ့သို႔ ျဖစ္စဥ္မ်ားျဖင့္ ယာဥ္တိုက္မႈမ်ား ျဖစ္ပြားရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း၊ အေရးယူမႈအပိုင္း (Enforcement) အေနျဖင့္ ယာဥ္လိုင္းမ်ား အလိုက္ စစ္ေဆးေရးအဖြဲ႕မ်ား၊ မထသ(ဗဟို)၏ စီစဥ္မႈျဖင့္ အထူး စစ္ေဆးေရး အဖြဲ႕မ်ား၊ ယာဥ္ထိန္းရဲမ်ား မွ ေန႔စဥ္ႏွင့္အမွ် စစ္ေဆးအေရးယူမႈ မ်ား ျပဳလုပ္ၾကကာမ်ားေသာ အားျဖင့္ ဒဏ္ေငြတပ္႐ိုက္ အေရးယူျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
မထသ(ဗဟို)စီမံမႈေအာက္၌ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အတြင္းေျပးဆြဲ ေနသည့္ ယာဥ္လိုင္းမ်ားမွာ မထသ (ၿမိဳ႕တြင္း)၊ ဗႏၶဳလ(ပါရမီ)၊ သန္ျမန္သူ၊ အေရွ႕ပိုင္းခ႐ိုင္၊ အေနာက္ပိုင္း ခ႐ိုင္၊ ေတာင္ပိုင္းခ႐ိုင္၊ ေျမာက္ပိုင္းခ႐ိုင္၊ ကႏၵာရ၀တီ၊ စစ္မႈထမ္း(အတြင္း၊အျပင္)၊ ေရႊျမင္းပ်ံ၊ ဂ်ီအီးစီ၊ ျမန္မာ့သား ေကာင္း၊ ေရႊရန္ကုန္၊ ေရႊဧည့္သည္၊ ေရႊအင္း၀ႏွင့္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္တို႔ျဖစ္ ၾကၿပီး ယာဥ္တိုက္မႈ ျဖစ္ပြားမႈအမ်ားဆံုး ယာဥ္လိုင္းမွာ ယာဥ္ေျပးဆြဲမႈႏွင့္ ယာဥ္လိုင္း အေရအတြက္မ်ားသည့္ မထသ(ၿမိဳ႕တြင္း)ႏွင့္ အေနာက္ပိုင္း ခ႐ိုင္ယာဥ္လိုင္းတို႔ ျဖစ္ၾကေၾကာင္း သိရွိရပါသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ အတြင္း ယာဥ္စည္းကမ္း၊ လမ္းစည္းကမ္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ မထသ (ဗဟို)စစ္ေဆးေရးအဖြဲ႕ ေျခာက္ဖြဲ႕ျဖင့္ စစ္ေဆးမႈမ်ားျပဳခဲ့ရာတြင္ ယာဥ္ေမာင္းမ်ားအား စစ္ေဆးမႈ ၃၁၈ မႈ၊ ယာဥ္ေနာက္လိုက္မ်ားအား စစ္ေဆးမႈ ၂၆၅ မႈစစ္ေဆးခဲ့ ၿပီး အဖြဲ႕ရွစ္ဖြဲ႕ျဖင့္လည္း ယာဥ္ေမာင္းဆိုင္ရာ စစ္ေဆးမႈ ၂၉၅ မႈ၊ ယာဥ္ေနာက္လိုက္မ်ားအား စစ္ေဆးမႈ ၂၀၀ မႈတို႔ကို စစ္ေဆးမႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရပါသည္။
၂၀၁၁ ခုႏွစ္အတြင္း ယာဥ္တိုက္မႈေပါင္း ၃၅၀ ခုျဖစ္ပြားမႈတြင္ အဆိုပါယာဥ္တိုက္မႈေၾကာင့္ ေသဆံုး သူ ၉၇ ဦးႏွင့္ ဒဏ္ရာရသူ ၁၁၃၉ ဦးရွိခဲ့ၿပီး ယာဥ္ေမာင္းမ်ား၏ မဆင္မျခင္ေမာင္းႏွင္မႈ၊ အရွိန္ျပင္း ေမာင္းႏွင္မႈ၊ ေလာဘေဇာ၊ ေဒါသေဇာျဖင့္ ေမာင္းႏွင္မႈႏွင့္ လမ္းအသံုးျပဳသူမ်ား မဆင္ျခင္ျခင္း တို႔ေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ယင္းကဲ့သို႔ ျဖစ္စဥ္မ်ားျဖင့္ ယာဥ္တိုက္မႈမ်ား ျဖစ္ပြားရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း၊ အေရးယူမႈအပိုင္း (Enforcement) အေနျဖင့္ ယာဥ္လိုင္းမ်ား အလိုက္ စစ္ေဆးေရးအဖြဲ႕မ်ား၊ မထသ(ဗဟို)၏ စီစဥ္မႈျဖင့္ အထူး စစ္ေဆးေရး အဖြဲ႕မ်ား၊ ယာဥ္ထိန္းရဲမ်ား မွ ေန႔စဥ္ႏွင့္အမွ် စစ္ေဆးအေရးယူမႈ မ်ား ျပဳလုပ္ၾကကာမ်ားေသာ အားျဖင့္ ဒဏ္ေငြတပ္႐ိုက္ အေရးယူျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
မထသ(ဗဟို)စီမံမႈေအာက္၌ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အတြင္းေျပးဆြဲ ေနသည့္ ယာဥ္လိုင္းမ်ားမွာ မထသ (ၿမိဳ႕တြင္း)၊ ဗႏၶဳလ(ပါရမီ)၊ သန္ျမန္သူ၊ အေရွ႕ပိုင္းခ႐ိုင္၊ အေနာက္ပိုင္း ခ႐ိုင္၊ ေတာင္ပိုင္းခ႐ိုင္၊ ေျမာက္ပိုင္းခ႐ိုင္၊ ကႏၵာရ၀တီ၊ စစ္မႈထမ္း(အတြင္း၊အျပင္)၊ ေရႊျမင္းပ်ံ၊ ဂ်ီအီးစီ၊ ျမန္မာ့သား ေကာင္း၊ ေရႊရန္ကုန္၊ ေရႊဧည့္သည္၊ ေရႊအင္း၀ႏွင့္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္တို႔ျဖစ္ ၾကၿပီး ယာဥ္တိုက္မႈ ျဖစ္ပြားမႈအမ်ားဆံုး ယာဥ္လိုင္းမွာ ယာဥ္ေျပးဆြဲမႈႏွင့္ ယာဥ္လိုင္း အေရအတြက္မ်ားသည့္ မထသ(ၿမိဳ႕တြင္း)ႏွင့္ အေနာက္ပိုင္း ခ႐ိုင္ယာဥ္လိုင္းတို႔ ျဖစ္ၾကေၾကာင္း သိရွိရပါသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ အတြင္း ယာဥ္စည္းကမ္း၊ လမ္းစည္းကမ္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ မထသ (ဗဟို)စစ္ေဆးေရးအဖြဲ႕ ေျခာက္ဖြဲ႕ျဖင့္ စစ္ေဆးမႈမ်ားျပဳခဲ့ရာတြင္ ယာဥ္ေမာင္းမ်ားအား စစ္ေဆးမႈ ၃၁၈ မႈ၊ ယာဥ္ေနာက္လိုက္မ်ားအား စစ္ေဆးမႈ ၂၆၅ မႈစစ္ေဆးခဲ့ ၿပီး အဖြဲ႕ရွစ္ဖြဲ႕ျဖင့္လည္း ယာဥ္ေမာင္းဆိုင္ရာ စစ္ေဆးမႈ ၂၉၅ မႈ၊ ယာဥ္ေနာက္လိုက္မ်ားအား စစ္ေဆးမႈ ၂၀၀ မႈတို႔ကို စစ္ေဆးမႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရပါသည္။
0 comments:
Post a Comment