'
အမိေျမ

ဆရာမ မမ ေျပာတဲ့ ဦးခင္ၫြန္႔ေဆာင္းပါး ေရးျဖစ္ပံု

Mizzima — Hot News ဂ်ာနယ္ အယ္ဒီတာခ်ဳပ္ ဆရာမ မမ ၏ ေသာၾကာေန႔ထုတ္ ဂ်ာနယ္တြင္ “ဦးခင္ၫြန္႔ႏွင့္ ေဒါက္တာ ခင္ဝင္းေရႊတို႔၏ ၿငိမ္းခ်မ္းမႈမ်ားျဖင့္ မဂၤလာရွိေသာ ေန႔တေန႔” ေဆာင္းပါး ပါရွိလာရာ၊ ေဝဖန္မႈမ်ား ျဖစ္ေပၚ လာခဲ့သည္။

ေဆာင္းပါးေရးျဖစ္ပံု၊ ဦးခင္ၫြန္႔အေပၚအျမင္၊ ေဝဖန္မႈမ်ားအေပၚ တုန္႔ျပန္မႈမ်ားကို မဇၩိမ သတင္းေထာက္ မ်ဳိးသန္႔ က ေဒၚမမ ကို ဆက္သြယ္ ေမးျမန္းထားျခင္း ျဖစ္သည္။

Hot News မွာ ဦးခင္ၫြန္႔အေၾကာင္း ေဆာင္းပါးေရးျဖစ္ခဲ့တာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အေတာ္မ်ားမ်ား ေျပာစရာ ျဖစ္သြား ခဲ့တယ္။ ေဆာင္းပါးေရးျဖစ္ပံုေလး ေျပာလို႔ရမလား။

“ဒီဟာက က်မ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေျပာရလို႔ရွိရင္ က်မရဲ႕ စာမ်က္ႏွာေတြကို ၾကည့္လို႔ရွိရင္ ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ က်မ Public ဘက္ကပဲ အၿမဲရပ္တယ္ဆိုတာ Public သိပါတယ္။ အဲဒါကို တတ္ႏုိင္သေလာက္ အားနည္းတဲ့လူကို က်မ တတ္ႏုိင္ သေလာက္ Carry လုပ္ပါတယ္။ က်မ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေျပာရရင္ ၿငိမ္းၿငိမ္းခ်မ္းခ်မ္း ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္းနဲ႔ဘဲ အားလံုးကို တည္ေဆာင္ေစခ်င္တဲ့ ဆႏၵက်မမွာရွိပါတယ္။ အဲဒီအတြက္ေၾကာင့္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီးခင္ၫြန္႔ကို က်မျမင္တဲ့အျမင္နဲ႔ ေျပာရရင္ အားလံုးလည္း မွန္ခ်င္မွ မွန္မယ္ေပါ့။ က်မလည္း လူျဖစ္တဲ့အတြက္ က်မမွာ အားနည္းခ်က္ေတြ ရွိႏုိင္ပါတယ္။”
“တပ္မေတာ္ဆိုတာ အမိန္႔တခုတည္းေအာက္မွာ သြားၾကရတယ္။ … တာဝန္အရလုပ္ရတာေတြရွိတယ္။ က်မကေတာ့ လူမႈေရးနဲ႔ အလုပ္တာဝန္ေတြကို က်မတို႔တိုင္းျပည္က လူေတြကို ခြဲျမင္ေစခ်င္တယ္။ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီးခင္ၫြန္႔ကို အားလံုး မွန္တယ္လို႔လည္း က်မမေျပာလိုပါဘူး။ က်မကုိယ္တိုင္လည္း အားလံုး မွန္ခ်င္မွ မွန္ပါလိမ့္မယ္။ အဲဒီစိတ္နဲ႔ က်မေရး ခဲ့တာပါ။”

“က်မ ဒီလိုေရးတယ္ဆိုတာသည္ က်မ Follow Up ပဲ လုိက္လို႔ရတယ္။ ၾကည့္လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ အားလံုးက ကိုမင္းကိုႏိုင္ကို High Light ထိုးထားတယ္။ က်မ ကိုယ္တိုင္လည္း ဂ်ာနယ္ ေရာင္းေကာင္းေအာင္လို႔ ေရးမယ္ဆိုရင္ ကိုမင္းကိုႏိုင္ က်မ လည္း ေရးလို႔ရပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ က်မသတင္းသမားပါ။ အဲဒီအတြက္ က်မ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီးခင္ၫြန္႔က အိမ္တြင္းမွာ ေျပာတဲ့ စကားကို က်မက ကံတရားအရ က်မ ရလိုက္သိလိုက္တဲ့အတြက္ က်မ ဒီဟာေလးကို က်မ Public အတြက္ သူမ်ားတကာေတြ မတင္ထားေသးတဲ့သတင္း တခုကို ျဖန္႔ေဝခ်င္တဲ့ စိတ္ဆႏၵနဲ႔ ေရးလိုက္တာလည္း ပါပါတယ္။ က်န္တာကေတာ့လည္း ဒီမိုကေရစီကို လိုခ်င္ပါတယ္။ သက္ဝင္ပါတယ္ ဆိုတဲ့လူေတြ အကုန္လံုးကလည္း ေသေသခ်ာခ်ာ ေတြးႏိုင္ရမယ္လို႔ က်မထင္ပါတယ္။ အကုန္လံုးက လြတ္လပ္စြာ သေဘာထား ကြဲလြဲခြင့္ရွိတဲ့အတြက္ က်မ ဘယ္သူ႔ကိုမွ ဘာမွမျမင္ပါဘူး။”

ဦးခင္ၫြန္႔နဲ႔ မိသားစုလို၊ ဆရာတပည့္လို ရင္းႏွီးတဲ့ ဆက္ဆံေရးရွိမယ္ ထင္တယ္။ လြတ္လာလိမ့္မယ္လို႔ ႀကိဳတင္ ေမွ်ာ္လင့္ခဲ့လား။
“မရွိပါဘူးရွင့္၊ က်မကိုယ္တိုင္ကို ဘဘကို လြတ္မယ္လို႔ က်မ မထင္ခဲ့ပါဘူး၊ ဘဘေကာ ကိုမင္းကိုႏုိင္ေကာ၊ ကိုကိုႀကီးေကာ ဒီသံုးေယာက္ကိုေတာ့ ေနာက္ဆံုးမွ လြတ္မယ္လို႔ က်မ ကိုယ္တိုင္လည္း ထင္ခဲ့ပါတယ္။ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီးခင္ၫြန္႔ဆီ က်မသြားတဲ့ဟာက ကိုယ့္ထက္ အသက္အားျဖင့္ ဂုဏ္အားျဖင့္ ႀကီးျမတ္တဲ့ လူတေယာက္ျဖစ္တဲ့အတြက္ က်မလည္း အခုလို က်န္းက်န္းမာမာ ေတြ႔ရတဲ့အတြက္ ဝမ္းသာတယ္ဆိုၿပီးေတာ့ က်မ မိသားစုစိတ္နဲ႔ က်မ ထိုင္ကန္ေတာ့ခဲ့ပါ တယ္။ ဒါသည္ က်မ ႐ိုးရွင္းစြာေျပာတာပါ။ က်မ သတင္းသမားတေယာက္အေနနဲ႔ ဆက္ဆံတာလည္း မဟုတ္ပါဘူး။ ႏုိင္ငံေရးသမား တေယာက္အေနနဲ႔ ဆက္ဆံတာလည္း မဟုတ္ပါဘူး။ ေမတၱာတရားနဲ႔ လူတေယာက္ အားနည္းတဲ့ အခ်ိန္မွာ သူစိတ္ဓာတ္ က်မေနေသာ္လည္း က်မ ကိုယ္လုပ္ရမယ့္တာဝန္ကို လုပ္လိုက္တာပဲျဖစ္ပါတယ္။ က်မ ေရးထားတာသည္ ေခါင္းေဆာင္ တေယာက္အေနနဲ႔ သူ႔ေထာက္လွမ္းေရး မိသားစုေတြကို တရားခ်ေနတာကို ၾကည့္ၿပီးေတာ့ အဲဒါကိုပဲ က်မျပန္ေရးထား တာပါ။ က်မက သူတို႔ မိသားစုေလး ၿငိမ္းခ်မ္းသြားတယ္လို႔ က်မ ဒါေလးကို ေရးလုိက္တယ္။ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီး ခင္ၫြန္႔ကို မိသားစုသ႑န္နဲ႔ပဲ က်မ သြားေတြ႔ခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္။”

ဦးခင္ၫြန္႔ကို ျပန္ေတြ႔လိုက္ရတဲ့အေပၚမွာေကာ ႐ုပ္ပိုင္းဆိုင္ရာ၊ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာေတြကို ဘယ္လို အကဲခတ္မိလဲ။

“အရင္တုန္းက ေတြ႔ထားတဲ့ ဗုိလ္ခ်ဳပ္ႀကီးခင္ၫြန္႔နဲ႔ေတာ့ မတူဘူးေပါ့။ သူဘာပဲေျပာေျပာ အရင္တုန္းကေတာ့ သူက Smart ျဖစ္ၿပီးေတာ့ သူ႔ဟာနဲ႔သူ တက္ႂကြေနတတ္တယ္ေလ။ အခုဟာကေတာ့ သူလည္း ခ်ံဳးခ်ံဳးက်ေနတာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါပံုမွန္ လူတေယာက္လိုပဲ ေနတာပါ။ ဒါေပမယ့္ က်မ အဲဒါကို ျမင္တဲ့အခါမွာ ဘာေလးကို စဥ္းစားလိုက္လဲ ဆိုေတာ့ လူတိုင္းလူတိုင္းဟာ သူဟာ ဘယ္ေလာက္ေအာင္ျမင္ခဲ့တာပဲျဖစ္ျဖစ္ေပါ့ လူဆိုတာ မွန္တာေတြလည္း လုပ္မယ္။ အားနည္းတာေတြလည္းရွိမယ္ေပါ့။ က်မ ဘယ္ဘက္မွလည္း မရွိဘူး ဒါေပမယ့္ က်မေရးလိုက္တာသည္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီး ခင္ၫြန္႔ကို က်မတို႔သည္ ဟိုးအရင္ကတည္းက တပ္မေတာ္ မိသားစု ျဖစ္တဲ့အတြက္ က်မအေဖက ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီး ခင္ေမာင္သန္း ျဖစ္တဲ့အတြက္ က်မတို႔သည္ မိသားစု ဆက္ဆံေရး ရွိခဲ့ပါတယ္။ က်မနဲ႔ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီး ခင္ၫြန္႔သမီး သင္းသင္းနဲ႔က ရြယ္တူပါ။ ၇ တန္းတည္းက ေက်ာင္းအတူတူ ေနခဲ့တာပါ။ အဲဒီအတြက္ေၾကာင့္မလို႔ မိသားစုလိုေနတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ က်မ သြားတာလည္း သတင္းသမားတေယာက္လို က်မသြားခဲ့တယ္ဆိုတာမ်ဳိးထက္ မိသားစုလိုသြားခဲ့တာဆိုရင္ ပိုမွန္ပါလိမ့္မယ္။”

ဦးခင္ၫြန္႔ အရင္အာဏာရွိခ်ိန္လုပ္ေဆာင္မႈေတြနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ေဝဖန္မႈေတြ ထြက္ေပၚေနခ်ိန္မွာ ဦးခင္ၫြန္႔အေပၚ အေကာင္းဘက္က ေရးထားတဲ့ ေဆာင္းပါးကို ေဝဖန္သူေတြလည္း ရွိေနတယ္၊ အဲဒါကို သိမိ ဖတ္မိလား။

“က်မ သိပါတယ္၊ က်မအဲဒါေတြကို အကုန္လံုး ထိုင္ၾကည့္ေနတာပါ။ က်မ မတုန္လႈပ္ပါဘူး။ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ လြတ္လာတဲ့အခ်ိန္တုန္းကလည္း လြတ္ေျမာက္ၿပီး ေနာက္တရက္လို႔ က်မေရးခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ က်မ ေယာက္်ားက ဒုဝန္ႀကီးတာဝန္ကို ထမ္းေဆာင္ေနပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာလည္း က်မ ျပစ္ဒဏ္အေပးခံခဲ့ရပါတယ္။ ဂ်ာနယ္ ႏွစ္ပတ္ ပိတ္ခံခဲ့ရပါတယ္။ က်မေယာက္်ားကလည္း ဒုဝန္ႀကီးျဖစ္တဲ့အတြက္ အဲဒီဟာကို က်မတို႔ ေတာ္ေတာ္ေလး စိတ္ဆင္းရဲ ခဲ့ရပါတယ္။ အဲဒီအတြက္ေၾကာင့္လည္း က်မ အ႐ႈံးမေပးခဲ့ပါဘူး။ က်မ သတင္းသမားပါ။ က်မ ေရးသင့္တယ္လို႔ ထင္တဲ့ ဟာကို က်မ တဘက္ေစာင္းနင္းမေရးဘူး။ ဘယ္သူ႔ကိုပဲျဖစ္ျဖစ္ က်မ ျမင္ရင္ေတာ့ ျမင္တဲ့ အတုိင္းပဲ ေရးေလ့ရွိပါတယ္။ ဒီမုိကေရစီ ဘက္ေတာ္သားေတြကလည္း က်မကို ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီးသမီးဆိုၿပီးေတာ့ တခ်ိဳ႕က က်မကို သံသယ ရွိတာကို က်မျဖတ္ေက်ာ္ခဲ့ရပါတယ္။ အဲဒီအတြက္ ဒီ Comments ေတြကို က်မ မခံစားရပါဘူး။ က်မရဲ႕ စာမ်က္ႏွာ ရပ္တည္ခ်က္ေတြကို သေဘာေပါက္ရင္ ၿပီးတာပါပဲ။ ကိုယ္လုပ္တဲ့ဟာကိုေတာ့ ကိုယ္ရပါတယ္။ အဲဒီအတြက္ က်မ ဘာမွ တုန္လႈပ္မႈ မရွိပါဘူး။”
“အန္တီ့အေၾကာင္းေရးခဲ့တုန္းကလည္း က်မ အတိုက္အခံေပါင္း မ်ားစြာထဲကေနၿပီးေတာ့ ဆူခံေျပာခံၾကားထဲကေန ၿပီးေတာ့ေရးခဲ့တာပါ။ ဒီဟာေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ က်မ ဘာမွလည္း လုပ္ခြင့္မွမရွိတာေလ။ က်မဆက္ေရးခဲ့ တာပဲေလ။ အခု အခ်ိန္မွာလည္း က်မေရးလုိက္တဲ့ဟာတခုဟာ က်မပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာရရင္ က်မကို ဒီလို တုန္႔ျပန္ လာမယ္ဆိုတာကို က်မအသင့္အတင့္ေတာ့ ေမွ်ာ္လင့္ၿပီးသားပါ။”

ဦးခင္ၫြန္႔ ေနအိမ္အက်ယ္ခ်ဳပ္ က်ေနစဥ္ကာလမွာ အျပင္ထြက္ခြင့္ ရံဖန္ရံခါ ရခဲ့တယ္လို႔ သတင္းေတြ ထြက္ဖူးတယ္။ ဆရာမ မမတို႔နဲ႔ အဲဒီအခ်ိန္ကမ်ား ေတြ႔ခဲ့ဖူးလား။

“က်မတို႔ မေတြ႔ျဖစ္ပါဘူး၊ ဘဘကို အဲဒီေန႔က ေမးၾကည့္ေတာ့လည္း ဘဘ အျပင္မထြက္ပါဘူးလို႔ ေျပာတယ္။”

0 comments:

Post a Comment


Popular Posts